Травма на виробництві
18 серпня біля в’їзду до Грушівського кар’єру водій автокрану автотранспортного цеху отримав виробничу травму лівої руки. Під час проведення розвантажувальних робіт, в результаті похилення автокрану, стався провал правої лапи транспортного засобу. В цей час водій намагався утриматись у проймі дверей кабіни, через що отримав травму лівої руки. Після проведення медичного огляду у Центральній міській лікарні йому виставлено діагноз – перелом та рвана рана великого пальця лівої кисті руки.
Підземні видобувні цехи
Останній робочий тиждень літа виявився досить вдалим для всіх підземних цехів Марганецького гірничо-збагачувального комбінату, адже злагоджена робота персоналу шахт підприємства дозволила виконати майже всі встановлені планові показники серпня.
Шахта №3/5 вдало завершила місяць і за попередніми даними видобуток сирої марганцевої руди у серпні склав 103,1%. Також минулого тижня розпочались підготовчі роботи до прийому нового штреку в експлуатацію.
Злагоджено працює шахта №9/10 – видобуток марганцевої руди при плані 29500 тонн склав 29952,7 (101,5%). Проте свою роботу цех виконує в тяжких умовах, на що впливає недостатня кількість персоналу та часті аварійні простої. Саме так склалося і по гірничопрохідницьким роботам – за попередніми даними план виконаний на 34,6%. Разом з основними роботами проводяться і другорядні. Так, у середу та п’ятницю у західному відкотному виконувалось перекріплення виробки, а у західному конвеєрному гірники займаються переобладнанням перешийку.
В нічну зміну п’ятниці планові показники з видобутку руди шахтою №14/15 недовиконані. Проте загальні показники підземного видобувного цеху знаходяться в плані, адже серпень по руді закритий на 100%. По гірничопрохідницьким роботам на цій шахті склалася подібна ситуація, як і на "дев’ять-десять", тому прохідники пройшли всього 45 п.м із 175 п.м запланованих. Минулого тижня продовжувались роботи з зачистки 3-го південного конвеєрного вибою, і ці роботи ведуться згідно графіку.
Грушівський кар’єр
З початку минулого тижня, після заміни редуктора роторного колеса, 5-тисячний роторний комплекс працює задовільно. Разом з основною роботою виконуються планові ремонти. У середу на плановий ремонт по заміні лайонів штоку головного циліндру та тягових канатів був зупинений крокуючий екскаватор №116, а 69-та машина зупинена на демонтаж двох редукторів обертання. Вже у четвер ремонтна бригада дільниці підземних монтажів, вулканізації та зовнішніх ремонтів приступила до ремонту металоконструкції поворотної платформи 69-го крокуючого екскаватора, а ЕК №116 запустився у роботу.
Грушівська збагачувальна фабрика
У звітний період Грушівська збагачувальна фабрика працювала задовільно. Також разом з основною роботою фабрики виконана низка ремонтів на миючій машині №5, а на конвеєрі КО-28 була замінена стрічка. У п’ятницю ремонтна бригада Грушівської збагачувальної фабрики займалася підготовчими роботами до ремонту ГЗФ-1, які розпочнуться в понеділок, а бригада дільниці підземних монтажів, вулканізації та зовнішніх ремонтів виконувала збірку стріли та монтаж світлових підшипників на болгарському екскаваторі.